کالای خواب رویان کالای خواب رویان .

کالای خواب رویان

از پرده شید در چه مکان هایی استفاده می شود؟

از پرده شید در چه مکان هایی استفاده می شود؟

 


یکی از مهم ترین فاکتورهایی که ما در دکوراسیون فضای خود در نظر می گیریم پرده ها هستند، پرده ی شید در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود که در طراحی و دکوراسیون داخلی نقش به سزایی دارد. پرده های شید در همه ی محیط ها مانند محل کار، ادارات، آشپزخانه و حتی اتاق کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

 


پرده شید SHADE

پرده شید در واژه به معنی سایه است این پرده به منظور ایجاد سایه بر روی پنجره فضای موردنظر ما نصب می شود و در مدل های چاپی، طرحدار، ساده و … بسته به نوع سلیقه ما عرضه می شود.

 


درساخت پرده شید از یک لایه پارچه استفاده می شود، این پارچه می‌ تواند از اجناس مختلفی همچون پنبه، کتان یا پلی استر باشد تا به خوبی همه فضای پنجره را بپوشاند.

 


پرده های شید به راحتی توسط اهرم خود به سمت بالا و پایین هدایت می شوند این نوع پرده در گذشته به صورت تک رنگ موجود بود ولی امروزه این نوع پرده ها که خیلی در بین مردم محبوب شده اند.

 


در جنس و طرح های متنوعی تولید می شوند و انتخاب گسترده ای را برای شما به وجود می آورند. این نوع پرده ها طراحی ساده و مینیمالی دارند و مهم ترین ویژگی آنها امکان تطبیق باهر فضا و دکوراسیونی است.

 


کاربرد اصلی این نوع پرده ها جلوگیری از عبور نور و استفاده به عنوان پوشش زیرین پرده ها است.

 


انواع پرده شید را می توان به دو صورت دستی و کنترل از راه دور یا ریموت تقسیم نمود. این کاربرد ویژه پرده شید باعث شده تا همه مردم خواهان آن باشند و از آن در همه مکان ها استفاده کنند علاوه بر این، این پرده ویژگی های دیگری نیز دارد:

 


شستشوی راحت آن

تنوع زیاد در طرح و رنگ

قابلیت نصب آسان و سریع

دارای کیفیت و دوام پذیری بالا

مقاوم در برابر تابش نور خورشید

دارای قابلیت تنظیم نور ورودی به محیط

قیمت مناسب نسبت به سایر پرده ها

 


کالای خواب رویان

رویان خواب، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران از سال ۱۳۸۵ با تجربه در فروش و تکیه بر اصل مشتری مداری، کار خود را در زمینه تشک(تشک خوشخواب، تشک رویا، تشک رویال)، سرویس خواب، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش، پرده و جهیزیه عروس شروع به فعالیت کرده است. خرید اینترنتی کالای خواب را با عرضه قیمت مناسب، ارسال رایگان برای تهران و برای شهرستان تا باربری رایگان، شرایط اقساطی بدون بهره، ۱۰۰٪ تضمینی جهت ارائه خدمات هر چه بهتر و متنوع تر برای مشتریان خود در نظر گرفته است.


برچسب: از پرده شید در چه مکان هایی استفاده می شود؟،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۷:۵۵ توسط:وحید جعفری موضوع: نظرات (0)